כמה שווה לכם

מרקטינג אוטומיישן

 בשנים האחרונות משווק ממוצע משתמש בתוכנות וכלים רבים על מנת לנהל ולקדם את העסק שלו. מצד אחד אנחנו באמת נהנים משפע ומצד שני זה גורם לבזבוז שעות עבודה, לרוב בגלל ביצוע משימות טכניות וניסיון להצליב נתונים מכלל המערכות.

במצב של "הצפת נתונים" ללא ניהול נכון דברים נופלים לנו בין הכיסאות ולידים "נאבדים" לנו. לכן אחד הטרנדים החמים בעולם הדיגיטל  הוא האוטומציה.

מטרת האוטומציה היא שפעולה אחת גוררת פעולות נוספות, וכך אנחנו יכולים בעצם לבנות תהליך שבאמצעותו המשימות שלנו מתבצעות באופן אוטומטי. דמיינו לעצמכם שגולש רוכש מכם כעת מוצר המיועד לאספקה באמצעות משלוח.  כיום באמצעות האוטומציה תוכלו להגדיר שבעקבות פעולת הרכישה, הלקוח שלכם "נצבע" ומתווסף לקהל יעד מותאם לצורך המשך שיווק, חשבונית נשלחת ללקוח שלכם ומייל מטעמכם המברך אותו על הרכישה עם תמריצים לרכישה נוספת (הטבות להמשך קנייה, הצעה לעשות מנוי אצלכם) או תגמול לשיווק הרכישה (להזמין חברים לרכוש את המוצר ולהנות מהחזר כספי במידה ונרכש מטעמם מוצר). בנוסף נשלחת לכם הודעה על הרכישה, שמתעדכנת ברשימת ההכנסות שלכם ורשימת המלאי שלכם,  וצוות המשלוחים מקבל הודעה על ההזמנה ותאריך מועד ביצוע המשלוח.  כמו שאתם מבינים כבר, באוטומציה השמיים הם הגבול ואתם תוכלו באמצעות תכנון נכון להגדיר תהליך ניהול משימות ובכך לייעל את תהליכי העבודה שלכם משמעותית.  

אנו מתמחים ביצירת תהליכים שיווקיים ופרה שיווקיים באמצעות אוטומציות שמחברות למעשה בין מערכות השיווק וניהול המידע, ייצור תפעול ואספקה. תהליכים שחוסכים לכם באופן אוטומטי עבודה ידנית. כך נגדיל את כמות הזמן והמשאבים שלכם לרבות את תקציב השיווק ובהתאמה נגדיל את הפוטנציאל שלכם להרוויח יותר.

תהליכים אלה מתבצעים לאורך שלבי השיווק והמכירה. החל משלב הקמת התשתיות – הקמת חנות אינטרנטית, דפי נחיתה ומערכות שיווק. לאחר מכן בשלב השיווק, הבאת תנועה ולידים והמרת גולשים ללקוחות.  

בניית מערכת יחסים באמצעות מעורבות ושמירת קשר עם הלקוחות (לפני הרכישה, במהלכה ולאחריה) וניהול ומקסום קמפיינים.  

למעשה בכל אחד מהשלבים שתוארו, ניתן למנף ולייעל את תהליך השיווק על מנת להביא לתוצאות מרביות. 

 

אוטומציה שיווקית - שיווק מרובה ערוצים

כאשר מקימים קמפיין דיגיטלי חשוב לפעול בכמה שיותר ערוצים במקביל. כך גדל הסיכוי שנגיע ללקוחות הפוטנציאליים שלנו וגם ניתן בסופו של דבר לזהות את הערוצים המשתלמים ביותר ובכך לחסוך בתקציב השיווק.

האוטומציה למעשה מחברת בין ערוצי השיווק השונים ומאפשרת לנו להציע לכל גולש, שיווק מותאם אישית בהתאם לפעולות האחרונות שביצע.

לדוגמא גולש צפה במודעת פרסום בטאבולה ובעקבות לחיצה על המודעה צצה לו  מודעת פרסום של משפיענים הנוגעת לאותו המותג.  בכל פעם שהגולש לוחץ על המודעה אנו חושפים אותו לתוכן שמותאם לו אישית בהתאם לפעולה האחרונה שביצע. במילים אחרות נפרסם לגולש/נציע לו תוכן שטרם נחשף אליו. כך נוכל להשאיר אותו "חם" וסקרן לאורך תהליך השיווק.  

כפי שאתם מבינים, היתרונות בשיווק פרסונלי באמצעות אוטומציות רבים. המעבר מהמשפך השיווקי המסורתי – שבמסגרתו היינו מוגבלים יותר בהתאמת המסרים – לעבר האוטומציה השיווקית מאפשרת לנו למקסם משמעותית את מאמצי השיווק ולייצר החזר השקעה גדול יותר עבור התקציבים שלנו. 

אוטומציות שיווק באמצעות צ'אטבוטים

אחד מכלי השיווק האהובים עלינו בשנה האחרונה.

צ'אטבוט הוא למעשה רובוט שמתקשר עם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם בעיקר בפייסבוק, בעזרתו תוכלו לשמור על קשר רציף עם הקהל הפוטנציאלי שלכם וליצור עמו קשר אישי וקרוב יותר.

מאחר שמדובר בערוץ שיווק יחסית חדש, כנראה שמעט מהמתחרים שלכם עושים בו שימוש, אולם אנו מוצאים אותו ככלי יעיל מאוד שמביא לתוצאות טובות במחירים נמוכים בעיקר בקמפיינים של לידים.

יתרון משמעותי נוסף הוא לאחר שנוצר הקשר הראשוני עם לקוח פוטנציאלי ניתן לשמור איתו על קשר שוב ושוב, ולהעביר לו מסרים מותאמים אישית – לרוב ללא עלות או בעלות נמוכה מאוד.

אוטומצית ייצור תפעול ואספקה– אוטומציות לתשתיות שלכם

לדוגמא אם יש לכם חנות אינטרנטית ומישהו הזמין מכם מוצר תוכלו להגדיר סדרת פעולות שתתרחשנה בעקבות פעולה זו כגון הנפקת חשבונית וסליקה באופן מיידי שליחת הזמנה לספק שלכם, שליחת סמס ללקוח, הוספת הלקוח לרשימת דיוור,  הזמנת חברת שליחויות, הוספה משימה למערכת ניהול ועוד. 

כתבות אחרונות על אוטומציה: