קורס מנהלי אוטומציה שיעזור לך להוביל בתחום החם של הדיגיטאל
להביא יותר לקוחות שישלמו לך אלפי שקלים ולייצר תהליכים שיווקיים ותפעולים חכמים גם בלי שימוש בקוד
קורס מנהלי אוטומציה שיעזור לך להוביל בתחום החם של הדיגיטאל
להביא יותר לקוחות שישלמו לך אלפי שקלים ולייצר תהליכים שיווקיים ותפעולים חכמים גם בלי שימוש בקוד
קרא עוד

למה הקורס הזה יגרום לך

כל מי שמתעסק בשיווק באינטרנט מבין שמדובר בעולם שמשתנה במהירות,  כלי השיווק מתרבים, הפלטפורמות הגדולות מציעות יותר ויותר אפשרויות והתחרות על כל לקוח וליד גדלה. אבל, עולם האפשרויות הבלתי מוגבלות הזה יצר גם תוצאות לוואי שלא תמיד רצויות ושמאתגרות הרבה מאוד אנשיי שיווק ודיגיטל.

מי ששולט בכלים המתקדמים משיג יתרון תחרותי על המתחרים ומשאיר אותם מאחור

וודאי נתקלתם במתחרים שלכם שמצליחים להגדיל באופן שוטף את התוצאות, להביא לידים ומכירות ולייצר פאנלים ממירים, בעוד אתם מרגישים עלייה בתקציבי הפרסום ואתגרים שיווקיים רבים, הסיבה לכך היא שהמתחרים המתוחכמים שלכם דואגים להתעדכן על כל הפיתוחים החדשים שיש בתחום, להשתמש בשיטות הכי מתקדמות שיש לשיווק ולייעל ללא הפסקה את תהליכי העבודה.

בעולם הדיגיטאל שמשתנה ללא הפסקה, מי שלא נמצא עם יד על הדופק -נותר מאחור ומשלם הרבה יותר על מנת לקבל את התוצאות הרצויות.

ריבוי ערוצי השיווק והפרסום גורם לנו לבזבז הרבה מאוד זמן על מנת לתפעל כל ערוץ בנפרד

חשבו כמה זמן אתם מקדישים ביום רק על פעולות טכניות ששורפות זמן יקר: יבוא וייצוא מידע, הוצאת דוחות, ארגון נתונים, שליחת אימליים, משיכת הלידים מפייסבוק והעברתם לאנשי מכירות, שיחות עם לידים לא רלוונטיים ועוד

הפעולות האלו הן שורפי הזמן הגדולים של העידן הטכנולוגי, הרבה משימות קטנות שמצטברות לשעות של עבודה טכנית ושמבזבזות לכם את המשאב הכי יקר שיש: זמן.

בנוסף מאחר שלרוב מדובר בעשרות פעולות שאתם צריכים לבצע ביום – שמתפזרות על פני פלטפורמות שונות, כמעט תמיד יש פספוסים שפוגעים בסופו של דבר ביעילות העסק.

 איבוד מידע וחוסר יעילות

 

מאחר שכל משווק משתמש היום בכמה וכמה כלים שלא יודעים תמיד לדבר אחד עם השני הוא מאבד הרבה מידע בדרך.

חישבו למשל על מצב בו ליד שנמצא אצלכם כבר תקופה ברשימת התפוצה ומקבל מכם אימליים נתקל במודעה שלכם ומשאיר פרטים בטופס לידים של פייסבוק, ללא אוטמציות לא תוכלו לדעת שהליד כבר רשום אצלכם ושהוא כבר מכיר אתכם ולכן צריך להתייחס אליו אחרת, בנוסף אם איש מכירות יסגור את העסקה במערכת ניהול הלקוחות רשימת הדיוור לא תדע זאת ותמשיך לשלוח לו מיילים מכירתיים.

מטרת הקורס

מטרת הקורס היא היא להעביר לכם את כל הידע הנדרש בכדי להתחיל לייצר תהליכים אוטומטיים בכמעט כל פלטפורמה אינטרנטית קיימת. הקורס יילמד אתכם לעבוד על כלי האוטומצזיה הפופלארי בעולם – zapier, שמאפשר לייצר תהליכיי שיווק ותפעול מורכבים שחוסכים זמן, חוסכים כסף ומגדילים את התוצאות השיווקיות משמעותית.
בנוסף תלמדו כיצד לבנות ולתפעל צ'ט בוטים שיעזרו לכם וללקוחות שלכם להשיג יותר לידים איכותיים, לחסוך אנשי מכירות ולייצר חווית שירות לקוחות טובה יותר.
השנה הוספנו כבונוס עוד שני חלקים: אוטומציות בפייסבוק בו תלמדו איך לשווק חכם ו יותר בפייסבוק על ידי תכנון פאנלים אוטומטים שמטורגטים ברמה גבוהה מאוד, וחלק של אוטומציה תפעולית בו תלמדו איך לנהל ולייעל תהליכים תפעולים בכמעט כל עסק קיים – ידע ששווה היום הרבה מאוד כסף מאחר שהוא מאפשר לייצר מערכות מורכבות מאוד במינימום משאבים.

לאחר שתלמדו את הקורס תוכלו

robot
להעביר למצב אוטומט חלקים מהפעילות השיווקית והתפעולית של העסק שלכם או של הלקוחות שלכם.
social-media
לשלוח מסרים פרסומיים ומטורגטים יותר ללקוחות הפוטנציאלים שלכם בזמן הנכון.
target
להשיג יותר לידים רלוונטיים ולחמם אותם עד למוכנות קנייה בצורה אוטומטית.
insurance
לבנות מערכי שירות לקוחות יעילים שיעזרו לבעל העסק לתת שירות טוב יותר, להבין מה הלקוחות שלו רוצים ולמקסם את האינטרקציה איתם.
startup
לחסוך במצטבר שעות של עבודה כל חודש על משימות – טכניות בעיקר – שגוזלות מכם זמן ולא תורמות לכם ישירות לרווחים.
metrics
לנהל את העסק שלכם או של הלקוחות שלכם בצורה יעילה וחכמה יותר ככה שאף משימה לא תתפספס.

מה כולל הקורס

זאפייר הוא כלי האוטומצזיה הפופלארי בעולם, בעזרתו תוכלו לעשות כמעט כל אוטומצזיה שתרצו, לאחר שתבינו איך המערכת פועלת ותלמדו את הטכניקות השונות לבנות אוטומציות – תוכלו ליישם זאת בעסק שלכם לפי הצרכים שלכם.

באמצעות זאפייר תגרמו לכל הכלים שאתם משתמשים בהם ביום יום -לדבר אחד עם השני, ולייצר תהליכים אוטומטים פשוטים ומורכבים שיחסכו לכם זמן, כח אדם ומשאבים ובמקביל יעזרו לכם להשיג יותר את המטרות השיווקיות שלכם.

לעוד מידע על זאפייר לחץ כאן.

בחלק הזה תלמדו איך לייעל משמעותית את תהליכי השיווק שלכם באמצעות שימוש בצ'אטבוטים של פייסבוק, הצ'אטבוטים שהם למעשה שיחות אוטומטיות שמתצבעות עם הלידים והלקוחות הפוטנציאלים שלכם עוזרים לכם לדבר עם כל נרשם שלכם בצורה פרסונלית ולקדם את המטרות השיווקיות שלכם בצורה חכמה יותר

אנו נלמד אתכם איך לייצר צ'אבוטים חכמים בקלות ובלי ידע בתכנות או קוד, איך ליצור סדרות מסרים מותאמות אישית בהתאם למסע הלקוח שלכם, ואיך לחמם את הלידים שלכם ככה שיגיעו אליכם הרבה יותר מוכנים.

אחרי שתדעו כיצד לייצר צ'אטבוטים כאלו וכיצד עובדים איתם נכון נראה לכם איך באמצעות זאפייר תוכלו לחבר את השיחות שלכם למערכות הדיוור שלכם ולהפוך למעשה כל שיחה לליד. 

פייסבוק הוא כלי השיווק המרכזי ולרוב גם הראשי של הרבה עסקים, אמנם רובינו מכירים את יכולות הפרסום הפשוטות בפייסבוק אבל בשנים האחרונות המערכת של פייסבוק נהייתה חכמה יותר ויותר ועל ידי שימוש נכון בה ניתן למקסם את היכולות האלו ולפרסם בצורה ממוקדת לכל לקוח בצורה יעילה יותר שעובדת הרבה יותר טוב מפרסום המוני קלאסי.

במודל הזה נלמד אתכם על היכולות המתקדמות האלו – שרוב המשווקים לא מכירים –  ונראה איך בעבודה נכונה ניתן לייצר פאנלים ומסעות לקוח מותאמים אישית שיוציאו הרבה יותר מתקציב השיווק שלכם.

מודל זה מיועד גם למפרסמים בסיסים שכבר יודעים איך לפרסם בפייסבוק אך רוצים להגדיל את יכולות הפרסונליזציה והטרגוט שלהם וגם למפרסמים מנוסים שרוצים להגדיל תוצאות על ידי הבנה עמוקה של איך המערכת עובדת באמת ואיך ניתן לנצלה באופן מקסימלי.

מעבר להגדלת המטרות השיווקיות, לכל עסק יש גם צד תפעולי (טיפול בלידים, שירות לקוחות, טיפול בהזמנות מהחנות, מעקב אחרי תהליכים ופרוייקטים ועוד).

אוטומציה של הצד התפעולי יכולה לחסוך הרבה כסף וזמן לעסק, לשפר את שירות הלקוחות ואף לייעל בסופו של דבר את המכירות והצד השיווקי.

אנחנו נלמד על אחד מכלי ניהול המשימות הפופלארים שיש ונראה איך לחבר את היכולות המעולות של הכלי יחד עם זאפייר ואוטומצזיות על מנת לבנות מערכת סופר אוטומטית ויעילה.

במודל הזה נלמד אתכם על היכולות המתקדמות האלו – שרוב המשווקים לא מכירים –  ונראה איך בעבודה נכונה ניתן לייצר פאנלים ומסעות לקוח מותאמים אישית שיוציאו הרבה יותר מתקציב השיווק שלכם.

מודל זה מיועד גם למפרסמים בסיסים שכבר יודעים איך לפרסם בפייסבוק אך רוצים להגדיל את יכולות הפרסונליזציה והטרגוט שלהם וגם למפרסמים מנוסים שרוצים להגדיל תוצאות על ידי הבנה עמוקה של איך המערכת עובדת באמת ואיך ניתן לנצלה באופן מקסימלי.

למי מיועד הקורס

מנהלי דיגיטאל ומדיה חברתית

בעלי עסקים שרוצים לשפר ולייעל את העסק שלהם

אנשים עם רקע טכנולוגי / דיגיטאלי שרוצים ללמוד מקצוע חדש ומבוקש

אנשי שיווק ומנהלי מוצר

המעוניינים להרחיב את תחום הפעילות שלהם ולייצר הכנסה נוספת באחד התחומים החמים ביותר באינטרנט.
תחום האוטומציה העסקית נמצא בתחילת הדרך ומספר אנשי המקצוע המתעסקים בתחם קטן מאוד, לכן זה בדיוק הזמן ללמוד את התחום ולהיות מאנשי המקצוע הראשונים שיש להם את הידע הזה.
בעזרת הידע הנלמד בקורס תוכלו לתת ערך גבוה יותר ללקוחות שלכם, להגדיל את היקף העסקאות עם הלקוחות שלכם ולקבל לקוחות חדשים שיגיעו אליכם בגלל הידע הייחודי שיש לכם.

 

כמה שווה לכם שעה של עבודה בשבוע?  גידול של עשרה אחוז בתוצאות העסק?  הקטנת תקציב השיווק ?
באמצעות שימוש בכלים שבקורס תוכלו לייצר לעסק שלכם תהליכים עסקיים אוטומטיים שיחסכו לכם שעות רבות של עבודה ומשאבים ולהשיג יתרונות תחרותיים על המתחרים שלכם.
בקורס תלמדו גם על אוטומציות שיווקיות – כלומר כאלו שיעזרו לכם לייצר יותר הכנסות מתקציב הפרסום שלכם, לייעל את התהליכים השיווקיים שלכם ולקבל הרבה יותר לידים ומכירות, וגם על אוטומציות תפעוליות שיעזרו לכם לנהל את התהליכים העסקיים בעסק שלכם ולחסוך זמן רב ולעיתים גם כוח אדם.

האנשים שזיהו את ההזדמנויות בעולם הדיגיטאל לפני כעשור – כשאף עסק לא החזיק עדיין מנהל מדיה חברתית – הצליחו לייצר לעצמם עסקים גדולים ולהרוויח הרבה כסף רק בגלל שהשכילו ללמוד מוקדם את מה שאלפים יודעים כיום.
הידע הנלמד בקורס רלוונטי לכמעט כל עסק שנוגע בדיגיטל (ובזמן הזה כמעט כל העסקים משתמשים בדיגיטאל ברמה כזאת או אחרת) ולכן כמות הלקוחות הפוטנציאלים של מנהלי אוטומציה הוא עצום.

עולם השיווק הדיגיטאלי משתנה ללא הפסקה, כדי להצליח להמשיך להוביל שיווקית ולנצל את המקסימום מפלטפורמות השיווק הגדולות חייבים להיות צעד אחד לפני כולם, קורס האוטומצזיה מעניק כלים חשובים שיעזרו לכל מנהל שיווק לעבוד בצורה חכמה וממוקדת יותר, לייצר יותר תוצאות ולהכיר את התחום החם ביותר בעולם הדיגיטאל בשנים האחרונות.

מנהלי דיגיטאל ומדיה חברתית

המעוניינים להרחיב את תחום הפעילות שלהם ולייצר הכנסה נוספת באחד התחומים החמים ביותר באינטרנט.
תחום האוטומציה העסקית נמצא בתחילת הדרך ומספר אנשי המקצוע המתעסקים בתחם קטן מאוד, לכן זה בדיוק הזמן ללמוד את התחום ולהיות מאנשי המקצוע הראשונים שיש להם את הידע הזה.
בעזרת הידע הנלמד בקורס תוכלו לתת ערך גבוה יותר ללקוחות שלכם, להגדיל את היקף העסקאות עם הלקוחות שלכם ולקבל לקוחות חדשים שיגיעו אליכם בגלל הידע הייחודי שיש לכם.

 

בעלי עסקים שרוצים לשפר ולייעל את העסק שלהם

כמה שווה לכם שעה של עבודה בשבוע?  גידול של עשרה אחוז בתוצאות העסק?  הקטנת תקציב השיווק ?
באמצעות שימוש בכלים שבקורס תוכלו לייצר לעסק שלכם תהליכים עסקיים אוטומטיים שיחסכו לכם שעות רבות של עבודה ומשאבים ולהשיג יתרונות תחרותיים על המתחרים שלכם.
בקורס תלמדו גם על אוטומציות שיווקיות – כלומר כאלו שיעזרו לכם לייצר יותר הכנסות מתקציב הפרסום שלכם, לייעל את התהליכים השיווקיים שלכם ולקבל הרבה יותר לידים ומכירות, וגם על אוטומציות תפעוליות שיעזרו לכם לנהל את התהליכים העסקיים בעסק שלכם ולחסוך זמן רב ולעיתים גם כוח אדם.

אנשים עם רקע טכנולוגי / דיגיטאלי שרוצים ללמוד מקצוע חדש ומבוקש

האנשים שזיהו את ההזדמנויות בעולם הדיגיטאל לפני כעשור – כשאף עסק לא החזיק עדיין מנהל מדיה חברתית – הצליחו לייצר לעצמם עסקים גדולים ולהרוויח הרבה כסף רק בגלל שהשכילו ללמוד מוקדם את מה שאלפים יודעים כיום.
הידע הנלמד בקורס רלוונטי לכמעט כל עסק שנוגע בדיגיטל (ובזמן הזה כמעט כל העסקים משתמשים בדיגיטאל ברמה כזאת או אחרת) ולכן כמות הלקוחות הפוטנציאלים של מנהלי אוטומציה הוא עצום.

אנשי שיווק ומנהלי מוצר

עולם השיווק הדיגיטאלי משתנה ללא הפסקה, כדי להצליח להמשיך להוביל שיווקית ולנצל את המקסימום מפלטפורמות השיווק הגדולות חייבים להיות צעד אחד לפני כולם, קורס האוטומצזיה מעניק כלים חשובים שיעזרו לכל מנהל שיווק לעבוד בצורה חכמה וממוקדת יותר, לייצר יותר תוצאות ולהכיר את התחום החם ביותר בעולם הדיגיטאל בשנים האחרונות.

לפרטים נוספים:

השארו הודעה ונחזור אליכם בהקדם:

לתשלום והרשמה מיידית:

לאחר התשלום תועברו באופן מיידי לקורס האינטרנטי

3000 ש"ח