קידום ממומן

יצירת קמפיין מוצלח לאיסוף לידים יכול להיות מאתגר ומצריך ידע וניסיון בשיווק דיגיטלי.
הוא בדרך כלל יתחיל מתכנון, הקמה וניהול נכון של דפי הנחיתה, יצירת מערכות של מרקטינג אוטומיישן שנמדוד באמצעותן את רמת ביצועי הקמפיין והתוצאות, מקסום חווית הלקוח באתר, יצירת תכנים שיווקיים, המותאמים לרשתות החברתיות ומקורות התנועה השונים, וכמובן בנייה וניהול של קמפיין טראפיק שבסופו של דבר יביא לנו את הלידים האיכותיים והמדויקים לנו.
כל הרכיבים הללו מצריכים מעקב יומיומי וניהול ביצועים שוטף על מנת למקסם ההשקעה שלכם ותוצאות הקמפיין.
אנו מודעים לכך שישנם חסמי כניסה רבים לארגונים ויזמים שמקימים מערך קמפיין ומתקשים לנהל את המעקב השוטף אחר פעילות הקמפיין ויעילותו.
לכן, אנו רותמים את הניסיון הרב שרכשנו בשנים האחרונות בכל תחומי הדיגיטל ואת הידע הטכנולוגי השוטף שאנו נחשפים אליו – במטרה להביא ללקוחותינו את התוצאות הטובות ביותר עבור קמפיינים שמטרתם לייצר לידים ומתעניינים באופן קבוע.

מחקר ותכנון

בשלב ראשון עלינו ללמוד את השטח וליצור כמה שיותר מידע על מנת שנוכל לנצל את התקציב בצורה היעילה ביותר תוך בזבוז מינימאלי של משאבים על טעויות ולמידה תוך כדי תנועה.
עלינו להבין מי קהל היעד העיקרי שלנו, היכן הוא נמצא, באילו אתרים הוא גולש, איפה אנו תופסים אותו בחיי היומיום ומהי מוכנות ההתעניינות שלו בשרות שאנו מספקים.
במחקר הזה אנו נשתמש בידע הרב שצברנו בקמפיינים קודמים, ממחקר מתחרים מקיף שאנו עושים בשיטות מתוחכמות מאוד, בכלים טכנולוגיים חדשים ולעיתים נעזר במומחה שיווק ספציפי שרלוונטי לתחום.
הקמת הפלטפורמות ואוטומציה
הקמת מערכת אוטומציה חשובה מאוד על מנת לוודא שכל ליד שמושג ימוקסם באופן הטוב ביותר ושסה"כ הקמפיין יניב את התוצאות הגבוהות ביותר האפשריות, אנו נבנה את המערכות כך שמקסימום מהפעילות תהיה אוטומטית מה שמניב לרוב את התוצאות הטובות ביותר, בין היתר נדאג:
להגיע לכל מתעניין פוטנציאלי בכמה שיותר ערוצים ולהמשיך לפרסם לקהלים חמים שוב ושוב את המסרים הנכונים בהתאם לשלבי האינטרקציה בהם הם נמצאים.
לחבר את הלידים למערכות דיוור ולכתוב דיוורים ממירים כך שכל מתעניין יקבל דיוור אוטומטי מתאים לפי השלב בו הוא נמצא וימשיך להיות אתנו באינטראקציה עד להמרה
לחבר את מערכות הלידים למערכות הפנימיות של הארגון בצורה היעילה ביותר כך שכל ליד יטופל כמה שיותר מהר על ידי הגורם הרלוונטי אליו ביותר בארגון.
לחבר את מערכות הפרסום למערכות אנליטיקס על מנת הלקוח יוכל לעקוב אחר כל הפעילות ולהבין בדיוק מאיפה כל ליד הגיע, כיצד הוא התנהג ובאיזה שלב בפאנל הוא נמצא.
לסגור כמה שיותר "קצוות דיגיטלים" על מנת שיהיה לנו קל למדוד בצורה המדויקת ביותר אילו מאמצי שיווק הביאו לנו את התוצאות הטובות ביותר.

הכנת תוכן

אחד החלקים החשובים בקמפיין לידים הוא הכנת תכנים שיתאימו ללקוחות הפוטנציאלים השונים ויגרמו להם להתעניין במוצר או בשרות שאנו מציעים להם.
היום כבר כולם מבינים שהתוכן הוא החלק החשוב ביותר בכמעט כל קמפיין דיגיטאל ושתוכן טוב ומותאם יכול להגדיל במאות אחוזים את האפקטיביות של הקמפיין.
בין היתר נכין יחד עם הלקוח את תוכן הפוסטים, המודעות, באנרים, דפי נחיתה ועוד.
שליחת תנועה
לאחר שהמכונה מוכנה הגיע הזמן להפעיל אותה, כעת כשהכל ממוקסם ואוטומטי הגיע הזמן להתחיל להזרים תנועה לדפי הנחיתה שלנו ולהשיג את הלידים.
המומחיות הגדולה שלנו היא בהבאת תנועה וקניית מדיה ועם ההכנות המתאימות נדע לייצר מקסימום תוצאות מתקציב הלקוח.
בכל שלב נדע למדוד את התוצאות, להגיע לקהלים חדשים להתאים את דרכי הפעולה ולשפר את הקמפיין.